background
IN 1 MAAND EEN CREATIEF CONCEPT DIE HET HART VAN JOUW DOELGROEP RAAKT
Ik zorg voor een unieke positionering met een creatief concept die passend is bij jouw organisatie
HET PROBLEEM

Een uniek creatief concept voor jouw bedrijf

Voor veel MKB bedrijven is het waarschijnlijk een bekend probleem. Je doet hetzelfde als al die andere bedrijven. Je hebt het idee dat je het anders moet doen, want door hetzelfde te doen onderscheid je je niet van jouw concurrenten. Je kunt je onderscheiden door een uniek creatief concept te bedenken. Maar hoe doe je dat nu? Gebruik kennis van buiten je organisatie om een creatief concept in jullie bedrijf op te zetten. Door mij in te schakelen benut jij de kansen in de markt die je op dit moment nog niet kunt benutten. Een creatief concept zorgt ervoor dat jouw merk op zowel functioneel, emotioneel en maatschappelijk niveau waarde toevoegt en jouw doelgroep weet te inspireren en activeren.

Wil jij jouw marketing eens totaal anders doen, maar perfect passend bij wie jij als ondernemer bent en waar je met je organisatie naar toe wilt? Dan kun je de hulp inschakelen van  Gerben Derks!

DE OPLOSSING
Schakel de hulp in van een creatief marketeer

De laatste jaren is marketing enorm veranderd en de ontwikkelingen volgen elkaar nog steeds in rap tempo op. Er komen steeds meer platformen en kanalen bij waarop jij vindbaar wil zijn en er zijn steeds meer tools. Ik geloof dat bedrijven alleen met een unieke positionering op de lange termijn herkenbaar kunnen zijn. Wanneer je dat voegt in passende creatief concept, dan krijg je een duidelijke propositie die veel beter herkent word.  Als creatief marketeer, help ik jou graag met deze positionering en het ontwikkelen van een creatief concept waar jij al jouw communicatie uitingen aan kunt koppelen.

In relatief korte tijd help ik je aan een succesvol creatief concept. Zodra deze positionering staat, maak ik jou en je werknemers duidelijk hoe het onderhouden en uitgebreid kan worden. Uiteindelijk draag ik het stokje over aan een intern teamlid of andere freelancer, zodat het marketingproces ook zonder marketingadviseur blijft draaien.

WAAROM
MKB organisaties werken met mij vanwege...
HOE IK WERK
In 4 stappen naar een werkend creatief concept

In een aantal stappen naar een creatief concept

Wil jij totaal wat anders dan wat al jouw collega bedrijven doen op het gebied van marketing? Je wilt bijvoorbeeld een reclamecampagne die goed past bij jouw doelgroep, maar ook bij je zelf als organisatie?

Ik voorzie je niet alleen van passend marketing advies, maar zorg voor een compleet creatief concept waarmee jij jouw bedrijf op unieke wijze kunt profileren. Op deze manier wordt jij herkenbaar vergt marketing geen extra aandacht van jou of jouw medewerkers, maar wordt er wel een marketingproces opgezet dat past binnen jouw bedrijf. Ben je benieuwd wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen? Plan vrijblijvend een kennismaking en je krijgt meteen al gratis wat marketing advies!

De voordelen van een creatief concept
Het resultaat
  • Bekendheid bij de doelgroep
  • Een unieke positionering van jouw bedrijf
  • Een jarenlange strategie waar je content op kunt bouwen
  • Een ander perspectief
Een paar voorbeelden
Video creatieve concepten
Enkele klanten aan het woord
KLANTERVARINGEN
  • Waarom moet ik met Gerben gaan werken?

    Mijn missie is marketing voor mkb-bedrijven zonder marketingcapaciteit makkelijker en slimmer maken. Ik denk dat je je alleen nog echt kunt onderscheiden wanneer je herkenbaar bent in de markt. Hetzelfde doen als andere bedrijven levert je op korte termijn hetzelfde op, maar op de lange termijn zit je in een ratrace. Wil je hier meer over weten. Lees dan dit blog. Een passend creatief concept kan uitkomst bieden. Ik help je daarbij.

  • Hoe vaak hebben we contact of ben je bij ons?

    Dat ligt erg aan wat de exacte wens is van jouw creatief concept. Wanneer je een passend concept wilt op jouw totale huisstijl, dan plannen we minimaal 5 keer een bijeenkomst. Bij het ontwikkelen van een creatief concept is het belangrijk dat ik het bedrijf goed leer kennen. We plannen dus een aantal momenten, waarop ik maar ook jij of andere medewerkers aanwezig kunnen zijn.

  • Hoeveel tijd kosten de stappen onszelf?

    Bij het meedenken met een reclame campagne, vraag ik van jou en wellicht ook collega’s om minimaal 2x een dagdeel vrij te plannen.

    Wanneer we een totaal concept bedenken die als langdurige kapstok gaat dienen voor jouw lange termijnstrategie dan vraag ik jou en je collega’s om minimaal 4xeen dagdeel vrij te plannen

  • Heb jij vaste partners waar je mee samen werkt?

    Nee, om onafhankelijk te blijven en te bekijken wat er waar moet gebeuren. Kijk ik welke partijen het beste passen bij jouw organisatie en doelstellingen.

    Ik heb hiervoor wel een groot netwerk van betrouwbare partijen opgebouwd waar ik uit kan putten.

Zullen we kennismaken?

Denk jij dat het voor jouw bedrijf tijd wordt om iets anders te proberen? Of wil je jouw marketingdoelstelling eens met mij bespreken? Plan hieronder nu gratis een vrijblijvende kennismaking met mij (via Zoom). Tijdens de video-call bespreken we je huidige situatie, krijg je direct tips m.b.t. je probleem en beoordeel ik of ik je goed kan helpen

 


Back to top of page
Stuur een bericht
Hallo 👋 Gerben Derks hier.
Waarmee kan ik je helpen?